top of page
Zoeken
  • Foto van schrijvermaritstastykitchen

Even voorstellen

Bijgewerkt op: 12 feb. 2020

Nadat ik van meerdere vrienden en kennissen de opmerking had gekregen dat ik "mijn roeping had gemist" en "iets met mijn kooktalent moest doen" heb ik dan nu maar de stoute schoenen aangetrokken en ben een website en instagram account begonnen. Ik begrijp dat ik niet de eerste ben die een foodblog heeft en weet dus ook wel dat ik niet op honderden volgers hoeft te rekenen maar als ik in de eerste instantie eens op 50 volgers uitkom ben ik al heel blij.

Ik, zei de gek, ben Marit Geijs, een moeder van 2 pubers van 15 en 12 jaar. De liefde voor lekker eten en koken heb ik van mijn moeder doorgekregen. Mijn moeder kookte al ontzettend lekker in een tijd dat er eigenlijk nog niet zo heel veel aandacht was voor allerlei buitenlandse gerechten en ingrediënten. Ik had daarnaast een Chinese vriendin waardoor ik met een paar tips van haar moeder ben begonnen te experimenteren met Chinese gerechten. Later kwam daar een Indische schoonmoeder bij en toen kon ik mijn experimenten uitbreiden met Indische gerechten.

Ik ben dol op het uitproberen van nieuwe gerechten en op vakantie in het buitenland kun je me dan ook altijd in een grote supermarkt vinden om te checken wat er te krijgen is dat ik nog niet ken. Op de terugweg is onze auto dan ook tot de nok toe volgestouwd met allerlei buitenlandse lekkernijen. Ik hoop dat ik jullie een beetje enthousiast kan maken met mijn foto's en verhalen.


En zoals een vriendin van mijn moeder altijd zei: eet ze met hapjes en vreet ze met smakjes !


58 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page