top of page
Zoeken
  • Foto van schrijvermaritstastykitchen

Sieuw mai

Ik heb altijd kant en klare sieuw mai en want tan in de vriezer liggen. Als ik dan eens een avond geen zin heb om te koken of inspiratieloos ben dan trek ik ze uit de vriezer en gebruik de wantan in een bamiesoep en de sieuw mai stoom ik in een stoompan. bij de sieuw mai maak ik snel een pittig dipsausje.


het dipsausje bestaat uit: 1 rawit (zo’n klein rood pepertje), 1 theelepel arachideolie, 1 eetlepel lichte soyasaus en een halve theelepel donkere soyasaus. Meng alles door elkaar en laat het een half uurtje staan zodat hij lekker pittig wordt. Wil je het minder heet? Dan neem je een chilipeper (zo’n grote rode peper).



192 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page